Ahad, 9 September 2012

kita ni always gaduh-gaduh jerk , smpai bila nak berakhir pun x taw lah .. maybe awak dh  xsayangkans saya kot smpai awak sggup wat saya mcam ni kan ... awak lelaki ni sanggup wat apa jew untuk orang yang dya sayang taw ... saya faham destinasi awak yang jauh buat awak susah untuk dtg jumpa saya . tapi x kan spanjang saya knal awak , sekali jerk kita jumpa .. x masuk akal .. awak nk taw tak sya jeles bila tgok gmbar diorang yang sweet2 kapel .. upload gambar wat cover handphone smua .. sya nak jugax macam tu , saya nk jugax slalu berada si smping awk .. awak annv kita makin dekat dh ,, awak x rasa kew tu penting .. saya harap sgat jumpa awak lepas ni .. klaw bole last pun xpew .. tapi apakan daya . saya kena faham . awak keja kan sya faham jew ...xpew lah awak , sya hanya mampu doakan yang terbaik jerk untuk awak .. oke . :(

# saya harap , saya akan dapat jumpa awak masa annv kita nanti .. harapan saya .. :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan