Rabu, 12 September 2012

hei , we see again .. ary nie aku demam panas , kepala sakit , muntah - muntah .. smua ada arrr ... kau aku rindu kau weiii ... kau aku sayang kau weiii ... lama dah x jumpa kau lebih 8 bulan kot .. orang yang pergi PLKN pun dh balik kot .. diorang pegi 3 bulan jerk kan ,.. hishhhh .. seee cepatnya annv kita dh nak smpai lagi 2 minggu lebih jew kot nak smpai ... wahhh , x sabarnya aku nak tungggu . :( . tapi sayang aku x dpat nak celebrate ngan kau .. kau duduk jauh kat utara ,. aku pulak kat selatan .. hurmmm . ni lah dugaan orang bercinta akn .. apa2 jew kita kna hadapi .. insyallah ada jodoh kita akan bersama kan ... lepas jerk annv kita . berfday aku pulax .. see malam ni aku nk cerita pasal 03.10.2011 . that days tahun lepas masa kita bru jerk kenal .. heheh . ingat balik seronoknya ... start dah , :( .. masa tu aku suruh kau tido kau x nak kan .. aku pun x taw knapa .. aku paksa kau tp kau x nak jugax ,, knapa lah kau ni degil sngat ni .. tgok jam 12.00 am .. bnyak text masuk , friend aku wish birthday aku .. omG birthday aku ea , walaupun kau bukan yang pertama wih befday aku .. tapi aku bersyukur sbb kau terus call . then nyayikan aku lagu * happy befday * kan ... wahh sweetnya malam tu .. kau buat airmata aku jatuh , :'( .. ea lah walaupun kita baru kenal .. tp kau dh buat aku syang kau dear , :( ... yesss , GET IT . aku syang kau sgat2 ... 

# aku harap dapat jumpa kau masa annv kita tak pun time birthday aku sbb aku nak sgat berada dismping kau .. aku nak lepaskan rindu aku yang da lama aku pendam .. * airmata mengalir laju * ... tolong hadir dalam realty ea sayang . aku tunggu kau , :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan