Ahad, 31 Mac 2013

31.03.2013

ainul fahmi ahmad .. ea dia seorang lelaki yang sangat aku sayang even aku benci or sakit hati atau whatever lah tapi dia lah insan yang pernah buat aku ketawa , gembira , and bahagia ..

dulu saya kejar awk .. saya cari awak .. bila awak takde saya masih tercari2 . Dimana awk ? Apa awk tgh buat ? bila awk ada .. bahagianya hati ini .. awk muncul .. awak hadir dalam hidup saya ..
saya mengaku dulu saya yang mengiginkan awk .. mencuba perlbagai cara mendekati awk .. tapi awak hak orang lain .. takpe saya sanggup tunggu .. lepas dah setahun lebih awk mula buat perangai .. awk bukan fahmi yang saya kenal dulu .. hurmm  :( . maybe dah tiba masanya awk lupakan saya sekarang .. awk boleh dapat yang lebih baik dr saya .. saya dah penat .. saya rasa sia-sia tunggu awak dulu .. buang masa saya kejarkan awk ! tapi awak tak pernah hargai saya .. bukan mudah nak cari wanita yang sanggup tunggu orang yang dia sayang . awak kna taw jugak tak mudah untuk orang bercinta jarak jauh macam kita yang hanya jumpa 2 kali dalam setahun bersama .. takpe saya faham .. takpe saya sabar .. awak ambik taw pasal saya tapi awak tak tau perkembangan kesihatan saya melalui dekat , :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan