Jumaat, 21 September 2012

21.09.2012

hai awak ,, yeayy dari ABANG bertukar menjadi BIYY , keyh i love u biy . hahaha . btw saya x taw knpa sejak kebelankangan ni awak terlalu rapat ngan saya . awak selalu ada time saya susah . . awak slalu call saya , awak slalu mesej saya ... then bila kita rindu antara satu sama lain kita slalu skype .. ea lah nak jumpa mcam orang lain awka jauh kan sayang . hurmmm . nak wat cmana . !! btw ni kew bukti yang awak sayangkan saya .. knpa dulu awka  x mcam ni .. dulu saya yang t'lalu harapkan awak BIY .. saya sanguup tunggu awak . walaupun dulu awk ambik endah tak endah jew pasal saya . awka slalu hilangkn diri awak .. saya pun x faham biyy . . bte thanx bie sbb sanggup make me happy walaupun kita dh lama x meet . last meet 24th january 2012 ... miss that time biiyyy ... i love u

# ehh pejam celik pejam celik annv kita tinggal seminggu jew kan .. wahhh x sabarnya nk tunggu tarikh tu ... :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan